Haetaan palkka/henkilöstösihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.6.2016 - 31.12.2018 

Keminmaan kunta hakee määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.6.2016 - 31.12.2018

 

                      PALKKA/HENKILÖSTÖSIHTEERIÄ

 

Palkka/henkilöstösihteerin tehtäviin kuuluu mm. palkanlaskennan prosessien suorittaminen yhdessä palkkasihteerien kanssa ja henkilöstöasioiden valmistelua, neuvontaa ja kehittämistä.

 

Toimen kelpoisuusehtona on vähintään opistotasoinen tai ammattikorkeakoulutasoinen tehtävään soveltuva tutkinto ja usean vuoden kokemus alan tehtävissä. Lisäksi edellytetään kunnallisten virka- ja työehtosopimusten hyvää tuntemusta, kykyä työtehtävien organisointiin ja priorisointiin sekä hyviä yhteistyö-, vuorovaikutus- ja tietojenkäsittelytaitoja.

 

Tehtävässä noudatetaan Kunnallista yleistä virka- ja työehtosopimusta. Tehtävän palkkaus määräytyy KVTES sopimuskohtien 01TOI060 (60 %) ja 01ASI040 (40 %) mukaan ja sen tehtäväkohtainen palkka on 2286,82 €/kk.

 

Hakemus täytetään sähköisenä Keminmaan kunnan internetsivulla www.keminmaa.fi / avoimet työpaikat tai www.kuntarekry.fi 15.4.2016 klo 15 mennessä. Kirjalliset hakemukset voi toimittaa Keminmaan kunnanhallitukselle osoitettuna osoitteella Kunnantie 3, 94400 Keminmaa. Kuoreen merkintä Palkka/henkilöstösihteeri. Tehtävässä noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa. Toimeen valitun on ennen toimen vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

 

Lisätietoja antavat talousjohtaja Pirkko Kallaanvaara (p. 040 573 9154) tai hallintojohtaja Merja Michelsson (p. 040 721 3720). Sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@keminmaa.fi.

 

KEMINMAAN KUNNANHALLITUS

 

 

Takaisin